kis ország, kis internet

Webber

Webber

Iwiw után, Facebook után...

2014. május 15. - al webber

A nap/hét/hónap magyar tech híre (mert ilyen amúgy is alig pár van/év), hogy a nyáron lehúzza a rolót az iwiw, illetve az origo lehúzza a rolóját. 12 éve regisztráltam, indulás után pár héttel, és végigkövettem a termékéletpályát a kezdetektől a csúcsig, majd onnan a lassú kiüresedésig. Eleinte alig használtam, mert alig volt rajta valaki pár száz felhasználón kívül. 2005-6 tájékán a meghívó rendszer módosításával elkezdett beindulni, pillanatok alatt lett több százezer, majd milliós bázisa, és persze én is egyre gyakrabban látogattam az oldalt, attól függetlenül, hogy túl sok mindenre a kukkoláson kívül nem volt jó. 2007-ben regisztráltam a Facebook-ra, de mivel ott sem volt eleinte senki az ismerősök közül (sőt Magyarországról sem túl sokan), így egy ideig nálam még az iwiw maradt az elsőszámú, majd jött egy interregnum, egyik site sem kötött le, de aztán az iwiw-ről szépen lassan mindenki átköltözött a trendibb, újabb, modernebb, és persze jóval fejlettebb Facebook-ra. Most pedig már csak a "fész" van, amin a fél világ lóg.

Kíváncsi vagyok mi lesz a Facebook után...

A bejegyzés trackback címe:

https://webber.blog.hu/api/trackback/id/tr686169624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása