kis ország, kis internet

Webber

Webber

CIB bank: usability 1-es alá

2014. május 16. - al webber

Ezerszer felhúztam már magam azon a múlt századi felületen, amit a CIB Bank internetbanknak titulál, és ezerszer nem írtam róla semmit. És hagyjuk a design-t, az ócska java környezetet (ami egyébként mac chromeban nem is fut), tényleg csak a használhatóság, illetve annak hiánya bosszant igazán. Most éppen egy eseti utalást kellett intéznem, ahol a közleményrovatba egy 16 jegyű azonosítót kellett megadnom, amit emailben kaptam. Na mit nem lehet csinálni a CIB online-on? Természetesen vágólapról beilleszteni bármit is. Pont azt, amivel elkerülhető lenne a rengeteg félregépelés, téves utalás, bonyodalom. Egyesével bepötyögtem tehát a számot, majd háromszor is ellenőriztem, hogy tuti rendben legyen (hivatalos ügyről lévén szó, különösen fontos volt). És ez az ország talán második (?) legnagyobb kereskedelmi bankja. 

Usability:

A bejegyzés trackback címe:

https://webber.blog.hu/api/trackback/id/tr916173283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása